Shop Mobile More Submit  Join Login
Bartman Begins by punxdude Bartman Begins by punxdude
Like Medals of Homer, i find a creepy shot of an advertising for The Simpsons Game so i redraw it.

The Simpsons Game (c) Electronic Arts and Matt Groening
Add a Comment:
 
:icondtwx:
DTWX Featured By Owner Aug 16, 2012
Reply
:icon33482:
33482 Featured By Owner Oct 14, 2011
Reminds me to "Kleines Arschloch"
Reply
:iconjavoec:
javoec Featured By Owner Oct 12, 2008
i've not seen this one before... :+fav:!
Reply
:iconpunxdude:
punxdude Featured By Owner Oct 13, 2008
You missed this great piece!!Lol!!
By the way how are you these day?
Reply
:iconjavoec:
javoec Featured By Owner Oct 13, 2008
yes, i didn't see the bartman earlier
i've been kinda busy, that's why i've not added nothing new at da, i only have time to comment and add sporadic updates at tfp.
Reply
:iconpunxdude:
punxdude Featured By Owner Oct 13, 2008
yeah i understand, me too, between school and music i don't have time to draw... Third movie coming soon, i'm exciting!!
Reply
:iconjavoec:
javoec Featured By Owner Oct 13, 2008
bender's game looks very fun... according to some early reviews..
i'll try to change the layout of tfp before the release date of the movie, i'm working on it right now..
Reply
:iconpunxdude:
punxdude Featured By Owner Oct 14, 2008
i don't want to read any review of bender's game before i'll watch it! Good luck for the new layout.
Reply
:icondmajorboss:
DMajorBoss Featured By Owner Aug 30, 2008  Professional Writer
Very cool; nicely done.

Thanks for sharing.
Reply
:iconpunxdude:
punxdude Featured By Owner Aug 30, 2008
Thanks! without sharing there is no creation, that's what i think, so let's share!
Reply
:icondmajorboss:
DMajorBoss Featured By Owner Sep 16, 2008  Professional Writer
Heheh, indeed, sharing's awesome.

^_^

You're welcome.
Reply
:iconvincemute:
VinceMute Featured By Owner Aug 22, 2008  Student
duude do you know AVGN?
Reply
:iconpunxdude:
punxdude Featured By Owner Aug 23, 2008
not at all, it's a game?
Reply
:iconvincemute:
VinceMute Featured By Owner Aug 30, 2008  Student
Here, take a look [link]
Reply
:iconpunxdude:
punxdude Featured By Owner Aug 31, 2008
omg, it's a nintendo nerdz blog!!! sweeeet!! thanx dude!
Reply
:iconfry-plus-leela-4-eva:
Fry-plus-Leela-4-eva Featured By Owner Aug 5, 2008  Student General Artist
lmfao great idea!XD
Reply
:iconpunxdude:
punxdude Featured By Owner Aug 5, 2008
Thanks! ;)
Reply
:iconfry-plus-leela-4-eva:
Fry-plus-Leela-4-eva Featured By Owner Aug 5, 2008  Student General Artist
np
Reply
:iconsabtastic:
Sabtastic Featured By Owner Aug 4, 2008  Professional Digital Artist
!!! :XD:

YES. :+fav:
Reply
:iconpunxdude:
punxdude Featured By Owner Aug 5, 2008
:batman: :D!
Reply
:iconokayart:
Okayart Featured By Owner Aug 4, 2008
I miss batman
I still have that song
do the batman
on my Ipod
LOL
Reply
:iconpunxdude:
punxdude Featured By Owner Aug 4, 2008
yeah, the spiderman theme is awesome too!
Reply
:iconokayart:
Okayart Featured By Owner Aug 5, 2008
;)
Reply
:iconhomer9642:
Homer9642 Featured By Owner Aug 4, 2008  Hobbyist Digital Artist
That's amazing dude. I love it!
Reply
:iconpunxdude:
punxdude Featured By Owner Aug 4, 2008
Yeah, thanks!!
Reply
:iconhomer9642:
Homer9642 Featured By Owner Aug 4, 2008  Hobbyist Digital Artist
You welcome!
Reply
:iconnekokunoichi93:
nekokunoichi93 Featured By Owner Aug 4, 2008  Student General Artist
XDDDDDDDDD!lol!great job!
Reply
:iconpunxdude:
punxdude Featured By Owner Aug 4, 2008
Tanks!
Reply
:iconnekokunoichi93:
nekokunoichi93 Featured By Owner Aug 4, 2008  Student General Artist
np!
Reply
:iconjuanele:
Juanele Featured By Owner Aug 4, 2008
hehe that bartman looks like the one of the first season, nice pic, mate!
Reply
:iconpunxdude:
punxdude Featured By Owner Aug 4, 2008
that's right, there are less straight lines than the "modern" simpsons. Thanks dude!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1340 × 1696




Details

Submitted on
August 4, 2008
Image Size
388 KB
Resolution
1340×1696
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,457 (3 today)
Favourites
65 (who?)
Comments
31
Downloads
16,881
×